יום חמישי, 30 בנובמבר 2017

מגן מסך לאייפון 10 נגד שבר

רכשתם אייפון X  מחפשים מגן מסך זכוכית לאייפון X ? עכשיו באתר מגן מסך זכוכית ל IPHONE X מהחזקים בעולם נגד שברים ? לא מאמינים ? צפו בסרטון שהעלנו לרשת . מגן זכוכית לאייפון איקס נגד מספר עכשיו באתר IPHONECOVER.CO.IL .









למה לקנות?

מונע גירוד מסך ופגיעות אחרות
Ultra דק עם אנטי לנפץ ו תגובתי מגע טכנולוגיה
קל להחיל
בהירות קריסטל מספקת הגנה בלתי נראית
תוכנן במיוחד עבור iPhone X
תיאור

מונע גירוד מסך ופגיעות אחרות

את  זכוכית מגן מסך נועד לשמור את iPhone X מסך ברור מפני שריטות ו scrapes שיכולים לעכב את הנראות. על ידי יצירת מחסום קשה בין המסך שלך לבין העולם, כל נזק ייגרם מגן מסך זכוכית ולא הטלפון - שמירה על המכשיר שלך נראה טוב כמו חדש.

Ultra דק עם אנטי לנפץ ו תגובתי מגע טכנולוגיה

בשל הפרופורציות הדקות שלה, אתה בקושי להבחין מגן מסך אלפא זכוכית מחובר הטלפון שלך. זה מגן מסך גם תכונות נגד הטכנולוגיה לנפץ, אז אם מגן המסך פגום - הזכוכית לא תשבור להשאיר קצוות חדים.

עם טכנולוגיית המגע של Alpha's Reactive Touch, תוכל להיות בטוח שמכשיר המגע של הטלפון שומר על רגישות התצוגה שלו לצורך שליטה מדויקת של המכשיר.

קל להחיל

את מגן מסך זכוכית לאייפון X  זכוכית מגן מסך קל ליישם ומגיע עם ערכת כלי משלו עבור ההתקנה פשוטה ומדויקת. פעם אחת, מגן המסך הוא כמעט בלתי נראה.

בהירות קריסטל מספקת הגנה בלתי נראית

למרות שחשוב להגן על המסך, חשוב גם שמגן המסך לא יפריע לשימוש בסמארטפון על ידי עמעום המסך או הקטנת הרגישות של מסך המגע. את OtterBox אלפא זכוכית מגן מסך הוא עשה במיוחד כדי לספק בהירות אופטימלית, בעוד גם להיות רזה מספיק כדי לשמור על מסך מגע בסדר תקין. לאחר מצויד, אתה רגיל אפילו להבחין OtterBox אלפא מסך מגן יש שם!

תוכנן במיוחד עבור iPhone X

כמו זה מגן מסך זכוכית  נועד במיוחד עבור iPhone X - אתה יכול להיות בטוח בכושר מושלם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה